تیم پشتیبانی سیستم حضور و غیاب تیک تایم

بهترین راه برای حفظ مشتریان، خوشحال کردن آنهاست. حال چگونه می‌توان مشتریان را خوشحال کرد؟ ایجاد یک ارتباط درست با آنها یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در خوشحالی مشتریان بسیار تأثیرگذار است. بنابراین مهارت‌های کارکنان بخش پشتیبانی مشتری که در ارتباط مستقیم با مشتریان هستند موضوع بسیار مهمی است که گاهی نادیده گرفته می‌شود. در این مقاله درباره ۱۶ مهارتی که تیم پشتیبانی تیک تایم دارد صحبت خواهیم کرد.

۱- صبر و شکیبایی

مشتریان اغلب زمانی با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار می‌کنند که ناامید و سردرگم هستند، بنابراین صبر وشکیبایی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که کارکنان این بخش باید داشته باشند. اما نباید صبر به‌عنوان بهانه‌ای برای ارائه یک سرویس پاسخ‌گویی بی‌حال و تنبل در نظر گرفته شود بلکه در زمان صرف شده برای پشتیبانی به مفهوم درک بهتر نیاز و مشکلات مشتریان است.

۲- توجه

مهارت گوش دادن به شما مشتریان گرامی برای ارائه خدمات عالی. این مهارت بر روی بازخوردهایی که از مشتری دریافت می‌شود مهم است.

۳- مهارت‌های ارتباطی (صراحت در بیان)

سعی می شود در کمترین زمان به مشکل رسیدگی شود و برای ارائه راه‌حل، نکات مهم را صراحتا، ساده و بدون شک به مشتریان ارائه نماییم.

۴- دانش محصول

تیم پشتیبانی آموزش های لازم را در خصوص ارائه هر چه بهتر خدمات به شما تیک تایمی های عزیز فرا دیده اند و آماده پاسخگویی به شما هستند.

۵- استفاده از زبان مثبت

همیشه با نهایت احترام و زبان مثبت پاسخگوی شما همراهان هستیم .

۶- مهارت بازیگری

در بخش پشتیبانی مشتری باید افرادی فعالیت کنند که دارای مهارت لازم برای حفظ شخصیت شاد خود باشند…

۷- مدیریت زمان

تمام مساعی خود را در خصوص پاسخگویی به شما در کمترین زمان ممکن خواهیم نمود.

۸- اصول اولیه روانشناسی

همکاران ما در قسمت پشتیبانی تیک تایم مهارت لازم را برای درک احساس کنونی مشتری دارد، نگاه کردن، گوش دادن به سرنخ های ظریف در مورد خلق و خوی فعلی، سطح صبر، شخصیت و… باعث حفظ تعاملات مثبت با مشتری خواهد شد.

۹- حضور آرام

تیم پشتیبانی با مهارت بالا در این زمینه هرگز تحت تأثیر سخنان یک مشتری عصبانی قرار نمی‌گیرند و با درک شرایط پیش آمده برای مشتری، راه‌حل مناسب را ارائه می‌دهند.

۱۰- پاسخ‌گویی سریع

هیچ‌کدام از مشتریان نمی‌خواهند که منتظر بمانند، بنابراین باید کارکنان بخش پشتیبانی مشتری، در کمترین زمان ممکن پاسخ‌گوی مشتریان هستند .

۱۱- مدیریت اتفاق‌های پیش‌بینی نشده

گاهی ممکن است در بخش پشتیبانی مشتری، فرد با موردی مواجه می‌شود که به‌تنهایی قادر به پاسخ‌گویی نباشد و برای حل این موضوع تیم پشتیبان تیک تایم پس از بررسی مشکل شما توسط فرد دارای مهارت لازم با شما تماس خواهد گرفت.

۱۲- مهارت‌های تشویقی

افراد باتجربه در بخش پشتیبانی مشتری با استفاده مهارت درست، سعی دارند تا رضایت کامل شما را در خصوص ارائه خدمات و همچنین آشنایی شما با تمام مشخصات سیستم حضور و غیاب تیک تایم بدست آورد.

۱۳- سرسختی و پیگری

وجود این مهارت در تیم پشتیبانی مشتری می‌تواند فرصت‌های بزرگ و رویدادهای خارق‌العاده‌ای را برای کسب و کار شما ایجاد کند. همچنین احترام به نظر شما مشتریان گرامی همیشه مد نظر ما هست و خواهد بود … نظرات شما برای تیم فنی و مدیران ارسال خواهد شد و پس از بررسی در سیستم همانطور که تا الان انجام شده است اعمال می شود .

ما به هیچ عنوان دانسته های شما را نادیده نخواهیم گرفت .

۱۴-  توانایی بستن مکالمه

تیم پشتیبانی تیک تایم با توانایی و مهارت تمام تلاش خود را در رابطه با اینکه مشتری این احساس را داشته باشد که تمام گفته‌هایش مورد توجه قرار گرفته و شنیده شده است می کند. و سعی بر امتداد این ارتباط با شما خواهد داشت.

۱۵- همدلی

این مهارت موجب خوشحالی مشتری و هدایت آنها به بهترین نتیجه ممکن خواهد شد و تیک تایم با همدلی، خود را به جای شما گذاشته و احساس شما را در موقعیت پیش آمده درک می کند و بهترین راه حل را به شما ارائه خواهد داد .

۱۶- تمایل به یادگیری

در بخش پشتیبانی مشتری تیک تایم کارکنان در حال کسب مهارت هستند چون این مهارت‌ موجب ارتباط درست با مشتریان و درنهایت حفظ مشتری خواهد شد.

سیستم حضور و غیاب و کنترل تردد تیک تایم

بروز باشید …

  • Telegram

  • Instagram

  • linkedin

  • whatsApp

Tel 1 : 02144098518

Tel 2 : 02144086249

Tel 3 : 02188069249 

Mob :  ۰۹۳۷۹۲۱۰۲۵۱ 

Info@TickTime.ir

آدرس : تهران،شهرک غرب،بلوار دادمان بلوار درختی کوچه گلرخ پلاک۳۱

کدپستی : ۱۴۶۸۷۳۵۴۶۶

جهت هر گونه پیشنهاد و انتقاد با تماس بگیرید

کلیه حقوق این سایت مربوط به گروه تیک تایم است